Facultat de Turisme

Xavier Romo i Irene Ponsatí imparteixen una sessió sobre Inbound Màrqueting

La sessió "Inbound Màrqueting, Hubspot i Analítica de Xarxes Socials" es va celebrar, presencialment, el passat 4 de novembre.

La conferència, celebrada en el marc de l’assignatura Escriptures i Llenguatges audiovisuals, ha servit per explicar a les persones assistents la rellevància del màrqueting de continguts i adaptar el discurs comunicatiu a cada tipus de client potencial. En aquest sentit, les persones ponents han recalcat els mecanismes que existeixen per tal de posicionar pàgines web i optimitzar continguts digitals

La sessió també ha inclòs una part dedicada a la comunicació a través de les xarxes socials.

En general, a través d’aquesta sessió, es pretén que l’estudiantat conegui bones pràctiques en gestió de la comunicació digital a través de l’explicació de casos actuals i relacionats amb el contingut de l’assignatura.

Pel que fa a les persones que han impartit aquesta sessió, Xavier Romo és consultor i formador a BizMarketing i està especialitzat en Inbound Marketing, Màrqueting Digital, Xarxes Socials, Negociació i Vendes. És Llicenciat en Ciències Empresarials per la Universitat Oberta de Catalunya i Col·legiat al Col·legi Oficial d’Economistes de Catalunya. Per la seva banda, Irene Ponsatí és consultora i estratega d’Inbound Marketing enfocada a clients B2B i ecommerce a BizMarketing. És Graduada en Audiovisuals i Multimèdia a l’ERAM, Centre Adscrit a la Universitat de Girona i Màster d’Aplicacions Multimèdia a la UOC.

Aquesta és una de les  sessions que s’emmarca dins del Cicle de Conferències “Entre Subjectes & Atributs”, programat per la Facultat de Turisme de la Universitat de Girona.

El curs acadèmic 2022-23 és la sisena edició d’aquest cicle. Cada edició s'organitzen més de 30 conferències amb ponents, tant procedents de l’àmbit nacional com internacional, amb l’objectiu que l’estudiantat pugui conèixer casos rellevants vinculats amb les àrees de coneixement del turisme, la comunicació, el màrqueting, la publicitat i les relacions públiqueswww.udg.edu/entresubjectes

A més, algunes de les conferències queden enregistrades i es poden consultar públicament en el repositori de la UdG.

Hi ha activitats que són completament obertes al públic en general i n’hi ha que són exclusives per a estudiantat de cada assignatura o a la Facultat de Turisme.

Els detalls sobre accés a cada esdeveniment i modalitat de l’acte consten a la descripció de cada conferència.

Vídeos del cicle de conferències “Entre Subjectes & Atributs 21-22”:

Vídeos del cicle de conferències “Entre Subjectes & Atributs 22-23”:

Per a més informació sobre el cicle de conferències “Entre Subjectes & Atributs” 22-23:

www.udg.edu/entresubjectes

Més detalls d’aquesta activitat:

Organitzador:

Dr. Jordi Serra Simón