Facultat de Turisme

Ishar Nicolau, International Sales Executive, imparteix una sessió a l’estudiantat Grau en Turisme

La sessió titulada "Reptes en la gestió del talent en les organitzacions turístiques" s’ha celebrat de manera presencial el dijous 3 de novembre

Durant la conferència del senyor Ishar Nicolau, celebrada en el marc de l’assignatura Organització d’Empreses Turístiques impartida pels docents doctor Daniel Blasco i senyor Jordi Casassayas, el ponent ha exposat els principals estils de lideratge dins de les organitzacions, així com ha presentat aspectes claus relacionats amb la vida professional i que incideixen de manera directa tant en la salut com en la percepció de felicitat.

Posteriorment, ha plantejat la rellevància de la capacitació personal, la rellevància de la formació, l’experiència i les habilitats, però sobretot, de l’actitud.

A continuació, ha presentat el mètode DISC i la seva rellevància en els processos de selecció de personal. De fet, en aquesta part de la sessió algunes de les persones assistents han interactuat en un exercici pràctic per consolidar els coneixements apresos.

A grans trets, aquesta conferència ha permès identificar els principals reptes en la gestió del talent en les organitzacions i la rellevància de les competències i actituds necessàries per afrontar el futur professional en l'àmbit turístic amb garanties i amb la màxima professionalitat.

Ishar Nicolau és MBA per la Universitat de Girona (2005-2007), va cursar un postgrau en Sistemes Integrats de Gestió a la Universitat Politècnica de Catalunya (2004-2005) i un màster de turisme a la Universitat de Tolosa (2003). També és graduat superior en Gestió Turística (2001-2003) i Diplomat en Turisme per la UdG (1998-2001).

Actualment treballa a la cadena Prestige Hotels, on anteriorment va assumir el rol de Director d’Hotel. Prèviament ha treballat per altres empreses com Guitart Hotels i també al sector Públic: Ajuntament de Torroella de Montgrí i Consell Comarcal del Gironès.

Aquesta és una de les  sessions que s’emmarca dins del Cicle de Conferències “Entre Subjectes & Atributs”, programat per la Facultat de Turisme de la Universitat de Girona.

El curs acadèmic 2022-23 és la sisena edició d’aquest cicle. Cada edició s'organitzen més de 30 conferències amb ponents, tant procedents de l’àmbit nacional com internacional, amb l’objectiu que l’estudiantat pugui conèixer casos rellevants vinculats amb les àrees de coneixement del turisme, la comunicació, el màrqueting, la publicitat i les relacions públiqueswww.udg.edu/entresubjectes

A més, algunes de les conferències queden enregistrades i es poden consultar públicament en el repositori de la UdG.

Hi ha activitats que són completament obertes al públic en general i n’hi ha que són exclusives per a estudiantat de cada assignatura o a la Facultat de Turisme.

Els detalls sobre accés a cada esdeveniment i modalitat de l’acte consten a la descripció de cada conferència.

Vídeos del cicle de conferències “Entre Subjectes & Atributs 21-22”:

Vídeos del cicle de conferències “Entre Subjectes & Atributs 22-23”:

Per a més informació sobre el cicle de conferències “Entre Subjectes & Atributs” 22-23:

www.udg.edu/entresubjectes

Més detalls d’aquesta activitat:

Organitzador:

Dr. Jordi Serra Simón