Facultat de Turisme

Alberto Gómez, periodista amb dilatada experiència, imparteix una sessió a l’estudiantat de PiRP

La conferència ha tractat sobre bones pràctiques en relació amb els mitjans. L’acte es va celebrar el divendres 14 d’octubre a la Facultat de Turisme.

El senyor Alberto Gómez García, llicenciat en Periodisme per la UAB i periodista que ha treballat a mitjans com Cuatro, Telecinco, Canal Sur o l'Agència EFE, ha impartit el taller “Com relacionar-se amb els mitjans de comunicació”, en el marc de l’assignatura Planificació Estratègica de les Relacions Públiques, del 3r curs del Grau en Publicitat i Relacions Públiques.

La sessió ha servit per exposar bones pràctiques en la relació entre professionals de la comunicació corporativa i periodistes.

Per tal d’exemplificar aquestes bones pràctiques, el ponent ha preparat diversos casos reals que han permès que l'estudiantat pugui conèixer-les, entendre-les i debatre la manera com creuen que es poden aplicar.

En el marc de la seva activitat professional el ponent també ha col·laborat amb les webs d'El Diario, El Mundo, Crònica Global o Panenka i actualment ho fa amb Ràdio Estel i Onda Cero.

Al món de la comunicació corporativa forma part de l'equip de JOSEP SALVAT PR i participa en les estratègies de comunicació de diversos esdeveniments esportius. Va ser cap de premsa d'un partit polític i ha col·laborat amb publicacions de Vueling, Spanair o La Vanguardia.

En addició, ha impartit seminaris del Col·legi de Periodistes de Catalunya i ha moderat i coordinat diverses ponències al Congrés de Periodisme d'Osca.

Aquesta és una de les diverses activitats emmarcades dins del Cicle de Conferències “Entre Subjectes & Atributs”, liderat per la Facultat de Turisme de la Universitat de Girona.

Cada any més de 30 ponents d’àmbit nacional i internacional participen en diverses conferències amb la finalitat que l’estudiantat pugui conèixer casos rellevants relacionats amb els àmbits del turisme, la comunicació, el màrqueting, la publicitat i les relacions públiques. www.udg.edu/entresubjectes

Més detalls d’aquesta activitat:

Per a més informació sobre el cicle de conferències “Entre Subjectes & Atributs”:

www.udg.edu/entresubjectes

Organitzador: