Facultat de Turisme

L’AQU-Catalunya realitza l’audiència externa d’acreditació dels màsters MTC i MDPT

El 19 i 20 de gener, l'AQU acredita el Màster en Turisme Cultural (MTC) i el Màster en Direcció i Planificació del Turisme (MDPT).

El dimarts 19 i el dimecres 20 de gener de 2021 es realitza l'audiència externa d'acreditació del Màster en Turisme Cultural (MTC) i del Màster en Direcció i Planificació del Turisme (MDPT) de la Facultat de Turisme de la Universitat de Girona.

El Comíté d'Avaluació Externa (CAE) de l'AQU-Catalunya entrevistarà als diferents col·lectius implicats en la acreditació (equip directiu, estudiants, professors, ex-estudiants, etc). El dimecres dia 20 a les 13 h, exposarà les seves conclusions preliminars.

En el marc de les actuacions previstes en el Protocol de actuació en el Marco VSMA a causa als efectes del Coronavirus SARS-COV-2, aprovat per la Comisió d'avaluació d'Institucions i programes d'AQU Catalunya el 12 de maig de 2020, s'adapta el procés d'acreditació de titulacions per realitzar-se de manera en format no presencial.

Les avaluacions externes d'ambdós estudis superiors es realitzaran a través de la plataforma Zoom i es poden seguir en directe en els segúents enllaços:

Dimarts 19 de gener de 15h a 19h.

Dimecres 20 de gener de 9h a 13h

Como mecanismo alternativo a la audiencia abierta, AQU Catalunya pone a disposición el correo electrónico corporativo acreditacio@aqu.cat, para que las personas interesadas puedan compartir sus comentarios.