XVII Olimpíada Espanyola d’Economia Estudiants de Batxillerat representen la Universitat de Girona a la XVII Olimpíada Espanyola d’Economia Curs 2025-26 25 de juny 2026 Institucional
Tres estudiants de Batxillerat vinculats a la Universitat de Girona han participat en la fase estatal de la XVII Olimpíada Espanyola d’Economia, celebrada del 17 al 19 de juny de 2026 al campus d’Aranjuez de la Universitat Rey Juan Carlos. Els estudiants participants provenien de l’Institut de Castelló d’Empúries, l’Institut Brugulat de Banyoles i l’Institut de Santa Coloma de Farners, i han representat la UdG en una de les competicions acadèmiques de referència en l’àmbit de l’economia a escala estatal. L’Olimpíada Espanyola d’Economia reuneix anualment estudiants de 2n de Batxillerat d’universitats públiques d’arreu de l’Estat amb l’objectiu d’estimular l’interès per l’economia i l’empresa, fomentar el pensament crític i potenciar la capacitat d’anàlisi i l’esperit emprenedor entre els joves. Més enllà de la competició, la trobada esdevé un espai d’intercanvi acadèmic i convivència entre alumnat, professorat i universitats, i ofereix als participants l’oportunitat de compartir experiències i aprofundir en els seus interessos acadèmics. Des de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials volem felicitar els estudiants participants i els seus centres per la seva implicació, esforç i compromís, i agrair-los haver representat la Universitat de Girona en aquesta experiència acadèmica d’abast estatal.