Facultat de Dret

Les I Jornades sobre Gènere i Dret de la Universitat de Girona

27 de novembre de 2023 Facultat de dret de la Universitat de Girona (sala de graus) i en línia via zoom

CAT

Amb molta il·lusió es fa difusió d'aquestes primeres jornades basades en el GÈNERE I IGUALTAT a la Facultat de Dret. Es pretén com a objectiu i repte fomentar la docència universitària i la investigació jurídica  amb perspectiva de gènere i contribuir, mitjançant la seva difusió, a pràctiques universitàries i professionals que incorporin aquesta perspectiva de manera transversal.

A més, es dóna relleu a la pràctica professional que il·lustra i ajuda a millorar també en docència i investigació perquè expliquin les seves experiències i l'estat de la qüestió. Sensibilitzar, visibilitzar la igualtat i la necessària perspectiva de gènere al sector privat i administració pública es considera urgent. Crear xarxes entre la universitat i les i els professionals jurídics públics i privats és el millor marc perquè tant a la docència com a la investigació com a la pràctica professional el valor de la igualtat estigui present i es doni suport a les víctimes.

S'anima a seguir la jornada on intervindran expertes en el tema i a més comptarà amb quatre taules temàtiques. La quota d’inscripció per a les i els membres de la UDG i de l'European Law Institute és gratuïta. Es pot presentar comunicació i inscripció seguint les indicacions del programa adjunt.

Us animem a participar-hi!

Direcció: Albert Ruda González (Degà FD UdG / ELI Spanish Hub Chair) / Ester Blay Gil (Vicedegana FD UdG)

CAST

Con mucha ilusión se hace difusión de estas primeras jornadas basada en el GÉNERO E IGUALDAD en la Facultad de Derecho. Se pretende como objetivo y reto fomentar la docencia y la investigación con perspectiva de género y contribuir, mediante su difusión, a prácticas universitarias y profesionales que incorporen esa perspectiva de forma transversal.

Además, se da relieve a la práctica profesional que ilustra y ayuda a mejorar también en docencia e investigación para que expliquen sus experiencias y estado de la cuestión. Sensibilizar, visibilizar la igualdad y la necesaria perspectiva de género en el sector privado y administración pública se considera urgente. Crear redes entre la universidad y las y los profesionales jurídicos públicos y privados es el mejor marco para que tanto en la docencia como en la investigación como en la práctica profesional el valor de la igualdad esté presente y se dé apoyo a las víctimas.

Se anima a seguir la jornada dónde intervendrán expertas en el tema y además se contará con cuatro mesas temáticas. La cuota de inscripción.  para las y los miembros de la UDG y del European Law Institute es gratuita. Se puede presentar comunicación y inscripción siguiendo las indicaciones del programa adjunto.

¡Os animamos a participar!

Direcció / Dirección: Albert Ruda González (Degà FD UdG / ELI Spanish Hub Chair) / Ester Blay Gil (Vicedegana FD UdG)