Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials

28è Jornada dels Economistes

Curs 2023-24

El passat dijous 30 de novembre va tenir lloc a l’Auditori de Girona la Jornada dels Economistes 2023, amb el lema “Benestar i model econòmic: l’aportació dels economistes”

La seu de Girona del Col·legi d'Economistes de Catalunya (CEC) va celebrar la 28è Jornada dels Economistes, dedicada a la contribució dels economistes al benestar de les persones. L'acte va tenir lloc a l'auditori del Palau de Congressos de Girona. Hi van assistir un centenar de persones, va ser presidit per l'alcalde de Girona, Lluc Salellas, la degana de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat de Girona, Anna Garriga, i el president de la seu gironina del CEC, Lluís Bigas.

En aquesta edició s’ha comptat amb la participació de dos exestudiants, Isabel Coll Barneto, graduada en Economia i Administració i Direcció d’Empreses, premi extraordinari de Titulació 2021-2022; i Alejandro Hernando Sastre, graduat en Comptabilitat i Finances, premi extraordinari de Titulació 2021-2022. Varen intervenir: "Per què estudiar una carrera relacionada amb l’economia?" transmeten un profund sentiment d’agraïment i orgull per haver format part de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la UdG. Van compartir les seves experiències personals i professionals, subratllant els coneixements adquirits durant els seus anys a la Facultat, fonamentals pels seus èxits en el món laboral.