Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials

60a edició Fòrum Inversió EconomistesBAN | Girona

Curs 2023-24

El dimecres 18 d’octubre la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la UdG, va acollir la 60a edició del Fòrum inversor

La Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la UdG ha acollit la 60a Edició del Fòrum Inversor organitzat per la xarxa de Business Angels del Col·legi d'Economistes de Catalunya EconomistesBAN per posar en contacte emprenedors/es i inversors/es i a la qual han assistit de forma presencial i online unes de 80 persones.

El president d'EconomistesBAN Pol Font, la degana de la Facultat Anna Garriga Ripoll, el president de la seu del CEC de Girona Lluís Bigas de Llobet, la vicepresidenta segona de la Diputació de Girona M. Àngels Planas Crous, 4t Tinent d’alcaldia i regidor de Talent, Innovació, Salut i Comunitat de l’Ajuntament de Girona Xavier Aldeguer Manté, membre del Comitè Executiu de la Cambra de Comerç de Girona Mariona Serra Pagès, van donar la benvinguda als assistents recordant la importància de l'emprenedoria, la innovació, la recerca i el desenvolupament en les comarques de Girona.

Posteriorment, el responsable d'emprenedoria d'EconomistesBAN Enric Serle, va introduir la presentació de 6 projectes Emprenedors.

També vàrem comptar amb l'entrevista a dos emprenedors de Girona per explicar-nos la seva experiència en la presentació del seu projecte en altres fòrums anteriors d'EconomistesBAN i el contacte posterior amb inversors. La Marta Alsinella Solsona, directora d'EconomistesBAN, va moderar l'entrevista a Aleix de Castellar, Co-fundador de Chief Sales Officer d’Apartool i a Xavier Ollé Belmonte, membre del Club Inversors d’EconomistesBAN.