Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials

Un any més, sis joves universitaris de la Facultat d’Econòmiques han participat a l’Euroweek, celebrat el darrer mes d’abril a la ciutat de Brandenburg an der Havel, Alemanya.

Les estudiants Elsa Floris i Núria Porta, estudiants de Comptabilitat i Finances i de la doble titulació d’Administració i Direcció d’Empreses i Economia respectivament, amb el seu tutor Joan Solé, han format part de l’equip guardonat amb el 1r lloc al “Best Paper Award”. La UdG no només ha aconseguit aquest premi: el Nil Murias i la Marina Juncà han format part de l’equip guardonat amb el 3r lloc al “Best Paper Award” amb la seva tutora Àngels Xabadia.

Els sis joves universitaris de la UdG assessorats pels seus tutors han participat en equips internacionals fent recerca sobre el futur de la tecnologia i la innovació. Els projectes en què la UdG ha col·laborat pretenien investigar l’efecte de la Intel·ligència Artificial en el mercat laboral, desenvolupar un guia de sostenibilitat per a un model de negoci i utilitzar la tecnologia i la innovació per a lluitar per una societat mes igualitària en relació a les persones amb una discapacitat física.

Euroweek és una iniciativa que s’organitza anualment en el marc de la Xarxa PRIME “Gestió Interuniversitària Professional per a l'Educació (PRIME-Networking)”. Té la finalitat de desenvolupar recerca en un entorn internacional, i millorar les competències dels estudiants que duen a terme els projectes. El tema de l'edició d’enguany ha estat "El Futur de la Tecnologia i al Innovació" i ha aplegat més de 80 estudiants i 40 professors de 15 països diferents.