Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
UdG 30 anys
Tancar

Estudia a la UdG

Beques de grau

Per presentar documentació/escrit d'al·legacions/recurs: aquí

No obstant això, ho pots fer

• Tràmit genèric: és un registre que enllaça directament la petició amb l’expedient de l’estudiant. Cal disposar d’identificació digital (com IdCat Mòbil) i es necessita el codi Identificador - ID (que es fa arribar als estudiants quan s’integra el seu expedient al portal tràmits) i/o número d’expedient. Per tant, en la fase inicial de presentar documentació associada a la sol·licitud no es pot fer servir.
  • Petició genèrica: és el registre telemàtic genèric de la Generalitat de Catalunya, que després es distribueix entre els diferents Departaments, fins arribar a l’AGAUR. Cal anar adreçada a l’AGAUR. No cal disposar d’identificació digital ni del codi ID.

Per a comunicar-te amb l'AGAUR haureu de fer servir la bústia de contacte

La beca Equitat consisteix en l’aplicació d’un percentatge de minoració fins a un màxim del 80%, segons el tram de renda assignat i els estudis que cursis, en el preu de la matrícula (crèdits ordinaris matriculats per 1a vegada).

Novetat: Aquest any no cal demanar la beca general per optar-ne.

Qui pot sol·licitar la beca?

Persones que cursin estudis universitaris oficials de grau o de màster habilitant en una de les universitats públiques de Catalunya, a la UOC o a algun dels 3 centres adscrits que hi participen.

Quan la sol·licito?

Termini de sol·licituds per al curs 2022-2023: Properament (Setembre de 2022)

Com i on la sol·licito?

La sol·licitud es realitza per via electrònica. Heu d'accedir a través de l'apartat "Tràmits gencat" del web de la Generalitat de Catalunya o des de la pàgina web de l'AGAUR.

Cal disposar d'un mecanisme d'identificació digital, a nom de la persona sol·licitant. Us recomanem l'idCat Mòbil.

Com sabré l’estat de la meva beca? Què és el codi ID?

La tramitació de les sol·licituds de beques gestionades per l'AGAUR es realitza a través del portal Tràmits gencat, amb el codi identificador (codi ID) associat a la sol·licitud.

Aquest codi ID consta en el resguard de la beca sol·licitada.

Els ajuts depenen del nombre de crèdits matriculats? Quin import cobreix la beca de matrícula?

No hi ha requisits acadèmics.

No obstant la minoració del preu de la matrícula no cobreix els següents conceptes: Els preus de gestió de la matrícula, de suport a l’aprenentatge, dels crèdits matriculats per segona i successives vegades, els crèdits convalidats, reconeguts i/o adaptats i les quotes de l’assegurança escolar o qualsevol altra associada a la matrícula.

Tampoc els crèdits que excedeixin del mínim necessari per a obtenir la titulació per a la qual se sol·licita la beca.

És incompatible amb la beca general del Ministeri?

Si se’t concedeix la beca General, la beca Equitat quedarà sense efecte. En cas que se’t denegui la beca General, si has demanat també la beca equitat i se't concedeix, se t'aplicarà la minoració que et correspongui.

Termini presentació de la sol·licitud: pendent de publicació

Podran sol·licitar les beques de col·laboració els estudiants universitaris que en el curs 2022_2023 estiguin matriculats a l’últim curs de Grau o al primer curs de Màster.

Requisits:

• No estar en possessió o disposició legal d'obtenir un títol acadèmic de Graduat o Màster Oficial.
  • Estar cursant els últims crèdits per a completar els requisits per a l'obtenció del títol i haver superat el 75% de la càrrega lectiva.
  • Disposar com a nota mitjana dels crèdits superats a què es refereix el punt anterior la que s'assenyala a continuació per a cadascuna de les branques de titulacions universitàries oficials:
    • 7,25 punts per a la branca d'Enginyeria i Arquitectura o Ensenyaments Tècnics.
    • 7,70 punts per a les branques de Ciències, Ciències Experimentals i per a les Ciències Socials i Jurídiques.
    • 7,80 punts per a la branca de Ciències de la Salut
    • 8,00 punts per a la branca d'Arts i Humanitats

Tots aquests requisits s’han de complir en la data de finalització del termini de presentació de les sol·licituds.

Termini presentació de la sol·licitud: del 16 de juny al 20 de setembre de 2022

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Universitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.