Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
UdG 30 anys
Tancar

Estudia a la UdG

Beques de grau

Beques de caràcter general

Per presentar documentació/escrit d'al·legacions/recurs: aquí

No obstant això, ho pots fer

• Tràmit genèric: és un registre que enllaça directament la petició amb l’expedient de l’estudiant. Cal disposar d’identificació digital (com IdCat Mòbil) i es necessita el codi Identificador - ID (que es fa arribar als estudiants quan s’integra el seu expedient al portal tràmits) i/o número d’expedient. Per tant, en la fase inicial de presentar documentació associada a la sol·licitud no es pot fer servir.
  • Petició genèrica: és el registre telemàtic genèric de la Generalitat de Catalunya, que després es distribueix entre els diferents Departaments, fins arribar a l’AGAUR. Cal anar adreçada a l’AGAUR. No cal disposar d’identificació digital ni del codi ID.

Per a comunicar-te amb l'AGAUR haureu de fer servir la bústia de contacte

Per sol·licitar la beca Equitat serà obligatori disposar d’un certificat digital.

Si reuneixes els requisits per la beca Equitat per a la minoració del preu del crèdit dels estudis universitaris, podràs gaudir d'un 80% o 70% de descompte, en el cas d’estudis de Grau i d'un 25% o 20% en el cas d'estudis de Màsters habilitadors

Per poder gaudir d’aquest descompte hauràs de sol·licitar i tenir denegada la beca de caràcter general del Ministeri d'Educació i Formació Professional.

Contacte: beques.agaur@gencat.cat

Termini presentació de la sol·licitud: pendent de publicació

Estudiants de Grau:

• No estar en possessió o disposició legal d'obtenir un títol acadèmic de Graduat o Màster Oficial.
  • Estar cursant els últims crèdits per a completar els requisits per a l'obtenció del títol i haver superat el 75% de la càrrega lectiva.
  • Disposar com a nota mitjana dels crèdits superats a què es refereix el punt anterior la que s'assenyala a continuació per a cadascuna de les branques de titulacions universitàries oficials:
    • 7,25 punts per a la branca d'Enginyeria i Arquitectura o Ensenyaments Tècnics.
    • 7,70 punts per a les branques de Ciències, Ciències Experimentals i per a les Ciències Socials i Jurídiques.
    • 7,80 punts per a la branca de Ciències de la Salut i
    • 8,00 punts per a la branca d'Humanitats
Tots aquests requisits s’han de complir en la data de finalització del termini de presentació de les sol·licituds.

Termini presentació de la sol·licitud:

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Universitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.