Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar
Identificació

Estudia a la UdG

Beques i ajuts de grau

Beca de caràcter general i altres ajuts

L’acreditació de caràcter econòmic NOMÉS té l'efecte exclusiu de poder formalitzar la matrícula sense el pagament previ dels preus públics dels serveis acadèmics.

L'acreditació l'has de sol·licitar en cas que vulguis matricular-te amb condició de becari/ària (només pagar les taxes) i si anteriorment no has gaudit de la beca de caràcter general del Ministeri d’Educació i Formació Professional o te l'han denegat.

L’obtenció de l’acreditació econòmica no comporta el dret a la beca del Ministeri d’Educació i Formació Professional, has de formalitzar i presentar la sol·licitud de la beca de caràcter general i complir els requisits que estableixi la convocatòria.

Si en el moment de matricular-te no has rebut la resposta, fes la matrícula ordinària i quan la universitat rebi la teva acreditació, si t'han acreditat, t’actualitzarà el tipus de matrícula a “matrícula amb condició de becari” i t’ho comunicarà mitjançant una notificació.

BECA EQUITAT

Si reuneixes els requisits per la beca Equitat per a la minoració del preu del crèdit dels estudis universitaris, podràs gaudir d'un 80% o 70% de descompte, en el cas d’estudis de Grau. Per poder gaudir d’aquest descompte hauràs de sol·licitar i tenir denegada la beca de caràcter general del Ministeri d'Educació i Formació Professional.

Els estudiants que hagin estat becaris el curs 2019-2020 cal que sol·licitin, també, la beca EQUITAT, si se’ls denega la beca de caràcter general del Ministeri d'Educació i Formació Professional podran gaudir del descompte que els toqui per llindar de renda.

Contacte: beques.agaur@gencat.cat

El termini de presentació de sol·licituds està obert des del 16 de juliol fins al 15 d'octubre de 2020.

Termini de presentació de sol·licituds: del 2 de juliol fins al 30 de setembre de 2020.

Estudiants de Grau:

- No estar en possessió o disposició legal d'obtenir un títol acadèmic de Graduat o Màster Oficial.

- Estar cursant els últims crèdits per a completar els requisits per a l'obtenció del títol i haver superat el 75% de la càrrega lectiva.

- Disposar com a nota mitjana dels crèdits superats a què es refereix el punt anterior la que s'assenyala a continuació per a cadascuna de les branques de titulacions universitàries oficials:

- 7,25 punts per a la branca d'Enginyeria i Arquitectura o Ensenyaments Tècnics.

- 7,70 punts per a les branques de Ciències, Ciències Experimentals i per a les Ciències Socials i Jurídiques.

- 7,80 punts per a la branca de Ciències de la Salut i

- 8,00 punts per a la branca d'Humanitats

Aquests requisits s’han de complir en la data de finalització del termini de presentació de les sol·licituds.

Procediment per matricular-se com a becari/becària

Gràfic sobre el procediment per matricular-se com a becari/becària. Clic per ampliar