Accés a màsters

Estudiants internacionals 2018-2019

Consulta dels requisits i del calendari

1. Comprova si reuneixes els requisits d’accés a màsters i disposes de la documentació necessària

2. Calendari de preinscripció dels màsters

Preinscripció en línia

1. Accedeix al formulari en línia de la UdG o si és un màster interuniversitari consulta a quina universitat l'has de fer.
  2. Emplena les dades necessàries i adjunta la documentació requerida
  3. Fes efectiva la taxa de 30,21 € per a l'estudi de la documentació i la valoració de la teva candidatura.  Aquest import no serà retornat encara que no matriculis al màster, ja sigui per causes personals o per la no-acceptació per part de la UdG.
  4. Comprova que has rebut el correu electrònic que verifica que la teva preinscripció s'ha fet correctament. En cas que no el rebis posa't en contacte amb masters@udg.edu

Admissió

El Consell d'estudi del màster valoració totes les sol·licituds i resoldrà l'adjudicació de places. Si estàs admès rebràs un correu de confirmació que t'indicarà els passos per poder formalitzar la matrícula dins el calendari establert. Possibles estats de la teva preinscripció.

Legalització i matrícula

Un cop admès en el màster, caldrà legalitzar la documentació (títol universitari i certificat acadèmic).

Posteriorment, hauràs d'iniciar el procés de matrícula a la facultat o escola corresponent dins els terminis establerts, on caldrà que lliuris tota la documentació original, inclosa la legalitzada.

Quan costa matricular-te