Esports a la UdG

FC Bouchers campions de la Lliga UdG de futbol 7

Es van imposar a Balón Pinchao en una final molt igualada resolta a la tanda de penals

El dia de Sant Jordi es va posar el colofó a la Lliga de la UdG de futbol 7 amb la celebració de la gran final, presenciada per més de 200 espectadors.

Després de més de 5 mesos de competició, 35 equips, més de 500 jugadors i 196 partits jugats, s'enfrontaven FC Bouchers i Balón Pinchao. El partit va ser d'una gran qualitat i emoció. Es va avançar Balón Pinchao per 2 gols a 0, però FC Bouchers, format integrament per estudiants francesos de Fisioteràpia, va aconseguir empatar i forçar una tanda de penals, en la que s'han imposat per 3 a 1.

Félicitations au champions!

I enhorabona també als finalistes per la seva gran temporada.