Esports a la UdG

La UdG brilla als Campionats de Catalunya Universitaris de Natació: Gran èxit i millora de marques

Ahir, a la piscina del Club Natació Barcelona, es van celebrar els Campionats de Catalunya Universitaris de Natació, i la Universitat de Girona (UdG) va destacar amb una actuació notable. En aquesta emocionant competició, la UdG va assolir la 6a posició per equips, tot demostrant un increïble potencial i esforç.

La UdG va destacar especialment per la seva notable millora en les marques, sent la universitat que més va avançar en aquest aspecte, una fita a destacar en una competició de tan alt nivell.

Els esportistes de la UdG van donar el millor d'ells mateixos en cada prova, demostrant el seu talent i dedicació a l'esport universitari. Entre els destacats guanyadors d'aquesta jornada, es troben:

• Abril Daniel Guitart
  • Arianna Gonzalez Mesa
  • Alba Taule Diaz
  • Fiona Pijoan Pulido
  • Ismael Gutierrez Anton
  • Joel Ramón Macías Rabaseda
  • Judit Artigas Vilanova
  • Marc Guifreu Matillo
  • Cèlia Gil Chaves

Cada un d'aquests atletes va contribuir al èxit col·lectiu de la UdG, demostrant el seu talent i compromís amb l'esport i la seva universitat.

Des de la UdG, es felicita a tots els participants i es destaca el seu excepcional rendiment en aquesta important competició. Aquesta actuació és un testimoni del fort esperit esportiu de la UdG i un impuls per continuar brillant en futures competicions.

Enhorabona als nedadors i nedadores de la UdG per aquest notable èxit!