Esports a la UdG

Èxits Destacats per la UDG als Campionats de Catalunya Universitaris 2024

S'ha celebrat la primera jornada dels CCU 2024 i ja tenim els resultats.

Ja han arribat els resultats de la primera jornada de els Campionats de Cataluya Universtiaris 2024. Els jugadors de la Universitat de Girona ha deixat una empremta indiscutible, amb les seves actuacions excepcionals a diverses disciplines esportives. Amb determinació i esperit competitiu, els estudiants-atletes de la UDG han demostrat la seva força i habilitats en cada enfrontament.

Resultats de la primera joranda UDG:

Futbol Sala Femení:

• UDG 4 🆚 UPF 1
  • UDG 2 🆚 UPC 1
  • UDG 7 🆚 UVic 0

Amb aquests resultats, la UDG destaca com a competidora ferma en aquesta edició dels campionats. Felicitem als nostres estudiants-atletes pel seu esforç excepcional i dedicació en representar amb honor els colors de la UDG. Amb un futur emocionant a l'horitzó, continuem recolzant el nostre talentós equip en la resta de la competició. 💙💛

Moltes gràcies als participants per la seva passió i a tots els seguidors per recolzar-nos. Seguiu connectats per a més actualitzacions emocionants dels Campionats de Catalunya Universitaris 2024.