Esports a la UdG

Gran èxit a la Festa de l'Esport de 2023

Se celebra la Festa de l'Esport del curs 2022-23 on es donen premis i s'analitzen les dades del curs.

El passat 29 de novembre, la Universitat de Girona va celebrar amb entusiasme la Festa dels Esports, un esdeveniment anual que destaca els èxits esportius, reconeix els campions i comparteix les dades destacades del curs. Aquest any, l'emoció va ser especial amb moments inoblidables i reconeixements merescuts.

El guanyador del prestigiós Premi d'Honor va ser en Toni Espinosa, un referent en el món esportiu que ha destacat per la seva dedicació, èxits i contribució al desenvolupament de l'esport a la Universitat de Girona.

Un altre punt destacat de la nit va ser l'entrega de premis als guanyadors dels diferents campionats, reconeixent l'esforç i la dedicació dels esportistes que han portat l'esperit competitiu al seu màxim nivell. Els aplaudiments van omplir l'ambient quan es van revelar els noms dels victoriosos en les diverses categories.

Una menció especial va ser per a la EUSES, el centre que va destacar amb el premi al servei d'esports de la Universitat de Girona amb més inscrits. Aquesta distinció reflecteix la vitalitat i l'entusiasme que la comunitat estudiantil de la EUSES ha demostrat pel món de l'esport.

Volem expressar el nostre agraïment a tots els participants, atletes, entrenadors, professors i a aquells que han contribuït al èxit d'aquesta festa. La vostra passió i dedicació fan que aquest esdeveniment sigui possible, creant un entorn on l'esport i l'excel·lència es troben. Gràcies al rector pel seu impresionant discurs que podeu veure en el següent enllaç.

Felicitem tots els guanyadors i destaquem l'esperit esportiu exemplar que impregna la Universitat de Girona. Aquesta festa no només commemora els èxits passats, sinó que també anticipa un futur ple de reptes emocionants i conquestes esportives.

Podeu veure les fotos de la festa al següent enllaç.

Gràcies a tots per fer d'aquesta Festa dels Esports un esdeveniment inoblidable. Seguim fent història a través de l'esport a la Universitat de Girona!