Esports a la UdG

Nous llocs de recollida de la botiga de la UdG Onliudg

Ara pots recollir les teves comandes a diversos llocs de la Universitat de Girona

Ens complau anunciar que hem millorat el servei de recollida de comandes per a la vostra comoditat. Fins ara, només podíeu recollir les vostres comandes a la botiga del Servei d'Esports. Però ara, estem fent un pas més enllà per facilitar-vos les coses.

A partir d'ara, quan feu una comanda al nostre lloc web, teniu l'opció de recollir els vostres materials en diversos punts de la universitat. Aquesta nova opció et permetrà triar el lloc que millor s'ajusti a la teva ubicació o horari. Aquests són els llocs on podreu recollir les vostres comandes:

• Servei d'Esports
  • Aulari Comú
  • Biblioteca Montilivi
  • CIAE (Centre d'Innovació Aplicada a la Educació)
  • Consergeria de Ciències
  • Consergeria Dret
  • Consergeria Educació i Psicologia
  • Consergeria Econòmiques i Empresarials
  • Consergeria Medicina i Infermeria
  • Consergeria del Rectorat
  • Consergeria de Sant Domènec
  • EPS (Escola Politècnica Superior)
  • Parc Científic i Tecnològic

Aquesta millora en el servei té com a objectiu fer les coses més fàcils per a tots vosaltres i assegurar-vos que podeu accedir ràpidament als materials que necessiteu. Ja no hi ha necessitat de desplaçar-vos fins a la botiga del Servei d'Esports, ja que ara podeu triar el lloc que us sigui més còmode.

Així que, si necessiteu materials per als vostres estudis o activitats esportives, feu la vostra comanda al nostre lloc web i trieu el lloc de recollida que millor us convingui. Estem encantats de poder oferir-vos aquesta opció per a la vostra comoditat i esperem veure-us aviat.