Esports a la UdG

La UdG, 5a als europeus universitaris de tennis

L'equip format per Albert Mondón, Nil Regàs i Erik Renart han competit tota la setmana a un gran nivell enfrontant-se a equips amb rànquing ATP. Finalment han aconseguit el diploma de 5è classificat, en derrotar als amfitrions a la mort sobtada del partit de dobles definitiu.

L'equip masculí de tennis que ha participat als europeus celebrats a Granada, finalment ha aconseguit el diploma de 5è classificat en derrotar als amfitrions a la mort sobtada del partit de dobles definitiu.

L'equip format per Albert Mondon, Nil Regàs i Erik Renart han competit tota la setmana a un gran nivell enfrontant-se a equips amb rànquing ATP.

Finalment el títol de campió Ha estat per a la Universitat de Bordeus (FRA) en guanyar, en un emocionant partit final, la Universitat de Zuric (SUI).

Les 23 universitats participants, de 13 països europeus, han desplaçat a Granada més de 230 participants, oficials i entrenadors que han gaudit, tot i les  altes temperatures, del torneig de tennis universitari més important que es celebra al continent: l'European Universities Tennis Championship (EUSA 2023).