Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
UdG 30 anys
Tancar

Esports a la UdG

La botiga en línia de la UdG obre les portes!

Avui dijous 16 de desembre es posa en marxa la botiga oficial de productes de la UdG.

A la web onliudg.cat podeu trobar roba, accessoris i papereria, amb dissenys exclusius UdG. Aprofita els descomptes i regala UdG al millor preu possible.

La botiga funciona amb el sistema de  “Click and Collect”, compra en línia i recull la comanda a les oficines del Servei d’Esports dins l’horari d’atenció al públic de dilluns a diumenge.

Samarretes, dessuadores, cartells,bosses, llibretes... Regals per encertar!

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Universitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.