Esports a la UdG

Zurich Marató de Barcelona

Diumenge 7 de novembre participa a la Zurich Marató de Barcelona. Hi poden participar els i les membres de les comunitats universitàries catalanes i centres adscrits (alumnes que han formalitzat la matrícula en els cursos 2020-2021 i 2021-2022, professorat i PAS).

Els i les participants que vulguin optar a la classificació universitària han de formalitzar la inscripció a la Zurich Marató de Barcelona i comunicar-ho al Servei d’Esports abans de l’1 de novembre. Cada participant ha de formalitzar dues inscripcions:

1. Inscripció directa a la web (www.zurichmaratobarcelona.es)
  2. Inscripció al Servei d’Esports de la seva universitat.

El lloc de sortida és l’Avinguda Maria Cristina de Barcelona a les 8:30 h. Per motius de seguretat, es requerirà l’acreditació de la pauta completa de vacunació o el resultat de la PCR negativa amb 72 h de vigència.

Més informació al web www.zurichmaratobarcelona.es i www.esportuniversitari.cat