Esports a la UdG

Mindfulness a la natura - 9 punts per sessió –

Dissabte 8 de febrer inici del curs

Vols aprendre a relaxar-te, posar consciència en allò que et genera estrès i adquirir tècniques de regulació emocional?

Amb el Mindfulness a la natura farem un viatge cap al nostre interior que ens permetrà connectar amb la nostra essència de calma, a través del silenci de la natura. Practicarem l’observació i l’atenció plena a través del paisatge d’un entorn rural i de tot el que ens arriba d’ell a través dels nostres sentits.

Professora: Núria Balliu

L’activitat consta de 4 sessions de 2 hores a Vilafreser. Les dates són: dissabte 8 febrer, 9 març, 18 abril i 9 maig de 9 a 11 h.

Hi ha la possibilitat de matricular-te de tot el curs o cada sessió de forma individual. Cada sessió són 9 punts per canviar per ECTS (40 punts = 1 ECTS).

Més informació i matrícula aquí!