Esports a la UdG

NOVETAT: Inicia't al tango.

Vols passar-t'ho bé els dissabtes al matí amb parella? Vine a practicar aquest ball considerat la dansa amb parella abraçada per excel·lència i a on et submergeix a un meravellós món del tango. Aquest ball amb parella permet relacionar-nos amb els altres d'una manera lúdica i divertida. També desperta la imaginació i creativitat i permet que s'adquireixin uns hàbits de vida saludables.

OBERT A TOTHOM: comunitat universitària de la UdG i persones externes a la UdG.

Es pot escollir anar a sessions individuals o a tot el curs de 6 sessions.

Dissabtes de 11 a 12.30 h
Sessions*: 14 de desembre; 11 de gener; 8 de febrer; 14 de març; 18 d'abril i  9 de maig.

*Els estudiants de la UdG poden obtenir 7 punts per sessió per canviar per 1 ECTS (=40 punts). Informació de canvi de punts per crèdits.

Es pot venir individualment o amb parella

Preu per sessió i persona: 6 euros socis SdE i 8 euros no socis del SdE.
Preu per tot el curs de 6 sessions i persona: 30 euros socis del SdE i 32 euros no socis SdE

Informació i inscripcions