Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
UdG 30 anys
Tancar

Esports a la UdG

Vols formar part del voluntariat del Girona FC? 40 punts per canviar per 1 ECTS.

T'agradaria ser voluntari del Girona FC i ajudar al club a que tot funcioni correctament? Viu l'experiència de formar part de l'organització d'un club de futbol professional amb el Girona FC.

Oberta la preinscripció per la temporada 2021/2022. Ens has de fer arribar una carta de presentació explicant la motivació per ser voluntari del Girona FC, un cop avaluada comunicarem la decisió als candidats i si compleixes amb els requisits, pagant l'assignatura "Pràctica esportiva i de lleure (40 punts)" amb un cost de 29 euros, obtindràs un 1 ECTS.

El dijous 23 de setembre es jugarà un partit amb tots els voluntaris seleccionats per conèixer-se entre tots i totes.

Informació i PREINSCRIPCIÓ al VOLUNTARIAT