Esports a la UdG

Setmana de la salut a la UdG: activitats esportives

Del 1 al 7 d'abril a la UdG es celebra la setmana de la salut a la UdG. El Servei d'esports hem programat activitats esportives perquè t'aportin salut i benestar. Nosaltres ja ho tenim a punt, t'hi apuntes? Si ets estudiant pots aconseguir PUNTS per aconseguir ECTS (40 punts=1 ECTS).

Un munt d'activitats esportives perquè les coneixis i facis salut fent esport d'una manera divertida.

Coincidint amb el programa del País Convidat, Brasil, hem organitzat 4 sessions específiques en referència a diferents variants dels balls del Brasil.

Programa SETMANA DE LA SALUT, activitats esportives

quadre horari set salut 2019636885084372698163

Us animem a compartir la vostra activitat durant la Setmana de la SALUT  a les diferentsXarxes Socials amb l'etiqueta #salutUdG19

Col.labora: Poma de Girona

La Poma de Girona és un producte fresc conreat al Baix i Alt Empordà i al Gironès, conreat en equilibri amb la natura seguint els mètodes de la producció integrada, que són garantia d'una fruita sana i sostenible.

Durant la Setmana de la Salut, Poma de Girona ens regala 500 pomes per a tots els usuaris que vinguin a practicar esport a les instal·lacions del Servei d'Esports i en altres activitats que es desenvolupen en els diferents campus. Després de fer esport agafa la poma, et sentiràs millor!