Esports a la UdG

Campionats UdG 2019

Coneix quins han estat els estudiants guanyadors dels Campionats UdG 2019, i que representaran a la Universitat de Girona als Campionats de Catalunya Universitaris d'esports com pàdel, tennis o vòlei platja.

Com cada curs acadèmic des del Servei d'Esports de la UdG organitzem els Campionats UdG per tal de concretar el quadre d'estudiants representats als Campionats de Catalunya Universitaris.

S'organitzen els tornejos de pàdel dobles i individuals, així com tennis i també vòlei platja.

Paral·lelament des de la tardor fins primavera, es disputa la Lliga UdG de futbol, amb partits setmanal on hi participen gran quantitat d'equips formats per estudiants de la UdG, amb un enfrontament setmanal, organitzats en diferents franges horàries

A continuació detallem els campions i sots campions de cada modalitat.

Tennis:

El campió ha estat l'estudiant Nil Regàs guanyant la final a Sergi Agrassot per 6-4, 6-4.

CAMPIÓ                                              SOTS-CAMPIÓ

Pàdel dobles:

Els campions han estat la parella formada per Arnau Pou / Ferran González, guanyant  la final per 7-6, 6-1 a Jordi Triola / Oriol Mas.

CAMPIONS                                         SOTS-CAMPIONS

Pàdel individual:

La final l'ha guanyat l'Arnau Pou per 6/1, 6/4 a en Romain Nou.

CAMPIÓ                                                                           SOTS-CAMPIÓ

Vòlei platja

Celebrat a les instal·lacions esportives municipals de La Devesa, amb 10 parelles particiants.

Campiones de la categoria femenina: Olga Piña / Clara Díaz

Subcampiones de la categoria femenina: Júlia Riera / Neus González