Esports a la UdG

El medaller dels Campionats de Catalunya Universitaris 2019 d'esports individuals

Consulta el medaller aconseguit pels estudiants de la Universitat de Girona que han participat a les diferents competicions dels Campionats de Catalunya Universitaris d'esports individuals 2019

A continuació detallem totes aquelles modalitats esportives on els estudiants de la Universitat de Girona han aconseguit medalles participant als Campionats de Catalunya Universitaris d'esports individuals de 2019.

Campionats de Catalunya Universitaris de Natació:

El diumenge 17 de febrer va tenir lloc a Manresa el CCU 2019 de natació, amb més de 150 estudiants de les 12 universitats catalanes.
La Universitat de Girona va comptar amb una nombrosa participació, on es van aconseguir un total d'11 medalles, en concret 6 d'or, 2 de plata i 3 de bronze, a més d'un gran 5è lloc a la classificació per equips.

De les 11 medalles, Laia Sicart (1 or, 1 plata, 1 bronze), Lucas Savart (1 or, 1 bronze) Louis Dieudonne (2 ors), Melina Scordia (1 plata), així com les 3 medalles més a les modalitats de relleus on també van competir els estudiants.

A través d'aquest document, podreu consultar quins han estat els temps i classificacions a cadascuna de les proves.

Campionats de Catalunya Universitaris de Taekwondo:

Minerva Cherto, alumna de TKD Vidreres cinturó negre 2o DONEN i estudiant universitària del Grau de Turisme va participar el dissabte 23 de Febrer als Campionats de Catalunya Universitaris" celebrats al Poliesportiu de l'O.P.C. a Barcelona.

Ha participat en les dues modalitats: combat de competició (modalitat olímpica) i pumse, tenint una brillant actuació en totes dues el que li ha permès pujar al podi i obtenir la medalla de bronze en combat de competició. D'aquesta manera Minerva Cherto podrà estar present en els Campionats d'Espanya Universitaris i esperem que tingui opció per als European University Championships de Zagreb (del 31.07 al 01.08).

Campionats de Catalunya Universitaris de Tennis Dobles:

La parella d'estudiants de la Universitat de Girona formada per Regas/Agrassot, van aconseguir el títol de campions de Catalunya Universitaris de tennis doble masculí al guanyar la URV per un doble 6/3.

Campionats de Catalunya Universitaris de Tennis Individual:

L'estudiant de la Universitat de Girona Nil Regàs qui també compta amb el títol de Campió de Catalunya Universitari 2019 en tennis dobles, aconsegueix la medalla de plata als CCU 2019.

Campionats de Catalunya Universitaris de Karate:

L'estudiant Sara Ortiz Armengol va aconseguir el títol de Campiona Universitaria de Catalunya en la modalitat de Kumite Femení -50kg.

Campionats de Catalunya Universitaris de Pàdel:

La parella femenina formada per les estudiants Judit Cartanà i Helena Quesada aconsegueixen la medalla de bronze als CCU 2019.

Campionats de Catalunya Universitaris de Tennis Taula:

Medalla d'or en la categoria individual masculina.

Medalla de plata en dobles masculí aconseguida pels estudiants Manel Redondo i Oriol Puigmal.

Campionats de Catalunya Universitaris de Badminton:

Medalla de plata a la categoria de dobles mixt aconseguida pels estudiants Eva Odile i Victor Choux.

Campionats de Catalunya Universitaris d'escacs:

Els estudiants de la Universitat de Girona Daniel Molina Carretero i Jaume Rovira van aconseguir medalla d'or i de plata respectivament. A més, en la modalitat d'equips també vam obtenir la medalla de plata.

Campionats de Catalunya Universitaris de vòlei platja:

La parella Olga Piña i Clara Diaz es van proclamar campiones de Catalunya universitàries de vòlei platja a la jornada organitzada a Premià de Dalt, després de guanyar la final contra la UPC.