Esports a la UdG

Esport a l'aire lliure! Pots obtenir ECTS i punts a l'estiu, també!

Aprofita l'estiu per fer esport a l'aire lliure: pàdel, vies ferrades, tennis... També et pots relaxar i fer estiraments amb els diferents iogues que es proposen des del Happy Ioga de Girona... O aprèn sobre l'excursionisme a la muntanya en línia. Un munt de possibilitats per passar-t'ho bé i fer esport!

Al Servei d'Esports no aturem mai la nostra activitat, sigui estiu o hivern, sempre trobaràs opcions per gaudir de l'esport, fer salut i conèixer gent.

Et proposem que aquest estiu segueixis fent esport amb el Servei d'Esports que ha programat diverses activitats a l'aire lliure  i, a més, també sessions de ioga perquè tinguis l'oportunitat de fer salut mentre practiques nous esports.  Cursos oberts a tothom!

Fes un cop d'ull a les assignatures, i activitats d'estiu que hem programat per aquesta temporada de calor, aconseguiràs ECTS o PUNTS, pel programa de reconeixement de crèdits del teu grau.

ASSIGNATURES ESTIU 2023

ACTIVITATS dirigides ESTIU 2023

Activitats en línia

• Curs en línia de TOT SOBRE L'EXCURSIONISME (25 punts)  , editat en llengua espanyola, on s'introdueix amb els coneixements bàsics del món de la muntanya d’una manera segura. Inclou els coneixements  necessaris en material, orientació, meteorologia, planificar rutes segures i previsió i actuació en cas d’accidents. Veure el curs  .
  • Curs en línia de TOT SOBRE LA MUNTANYA HIVERNAL (20 punts) , editat en llengua espanyola. És la combinació d’un paquet de cursos per a introduir-se en seguretat en el terreny nevat de muntanya,que inclou coneixements d'alpinisme 1(bases de la muntanya hivernal), alpinisme 2 (corredors de neu i terrenys amb pendent), Gestió de risc d’allaus (entendre i evitar el principal risc de la muntanya hivernal: els allaus) i Alpinrunning (córrer per la muntanya). Veure el curs  .

Recorda: Si ets estudiant i participes a les activitats d'estiu i a la natura també pots aconseguir PUNTS per l'obtenció de crèdits ECTS de l'assignatura "Pràctica esportiva i de lleure" (40 punts = 1 ECTS)