Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar

Esports a la UdG

VOLUNTARIAT: guanya punts ajudant i col·laborant

Diferents associacions i ajuntaments ens demanen voluntaris per organitzar les seves activitats esportives. T'animes a ajudar-los? Cada 40 punts pots obtenir 1 ECTS.

Mira el programa de voluntariats que proposa el Servei d'Esports i que pots fer d'ara fins al mes d'agost de 2020.

INFORMACIÓ de les CONVOCATÒRIES de VOLUNTARIATS

Voluntariats més propers:

• Cursa d'obstacles, Almogàvers Race, dissabte 21 de setembre de 16 a 20 h -8 punts-  i/o diumenge 22 de setembre de 8.30 a 13.30 h -9 punts-
  • Triatló HALF Castell-Platja d'Aro, diumenge 29 de setembre de 7 a 17 h. -24 punts-
  • Cursa de la dona a Girona, diumenge 6 d'octubre de 8 a 13 h -8 punts-

T'animes? Et necessiten!

Informació de com canviar punts per ECTS