Escola Politècnica Superior

Resultats del sorteig de l'enquesta REMOTE in STEM sobre eines de suport a la formació a distància

Es publiquen els noms dels guanyadors del sorteig de 4 vals ABACUS de 50€ als participants a l'enquesta REMOTE in STEM del projecte Erasmus + REMOTE.

RESULTATS DEL SORTEIG ALS PARTICIPANTS A L'ENQUESTA DEL PROJECTE REMOTE

Els guanyadors del sorteig de les quatre targetes regal Abacus de 50,00€ cadascuna, entre els participants a l’enquesta REMOTE in STEM sobre les eines de suport a la formació a distància, són:

• Maria Cantal (estudiant UdG).
  • Juan Esteban Victoria (estudiant UdG).
  • Jordi de Paula Bordallo (estudiant UIC).
  • Agusti Pajares (professor UdG).

El sorteig es va realitzar el dia 1 de març, a través d'un programa informàtic de selecció aleatori, davant del responsable del projecte REMOTE.

Noticia relacionada: del 13 de febrer al 2 de març de 2024

L’enquesta REMOTE in STEM forma part d’un projecte que té com a objectiu analitzar l’ús i la satisfacció dels estudiants, en l’àmbit de les enginyeries i l’arquitectura, amb les eines per a la formació a distància (qualitat i ús del material didàctic que es pot accedir, errors de la plataforma,...).

En completar l’enquesta entraràs en un sorteig de 4 targetes de 50 € a gastar a l’ABACUS. Les dades per a entrar al sorteig seran sol·licitades al final de l’enquesta, s’utilitzaran exclusivament per aquesta finalitat i no seran cedides a terceres persones a excepció dels/de les guanyadors/es que seran anunciats a través d’una notícia al web de la UdG i una comunicació personal a través de correu electrònic.

No trigareu més de 7 minuts: https://questionari.polito.it/117559?lang=en

Teniu fins al dia 29/02/2024.

El sorteig es realitzarà l'1 de març. Bases del sorteig