Escola Politècnica Superior

El Patronat de la Politècnica UdG consolida els Premis Talent amb la col·laboració de Fund La Caixa

L’objectiu és atraure talent a la Politècnica i reconèixer els estudiants preuniversitaris amb millor currículum. S’ofereixen 10 premis de 1000€ cadascun, classificats en 4 tipus de premis: global, àmbits (edificació i construcció, informàtic, agroalimentari i industrial) gènere femení i cicles formatius.

Girona, 27 de juny de 2023. La Fundació “la Caixa” ha mostrat el seu suport, a través de CaixaBank, al Patronat de la Politècnica de Girona per consolidar els Premis Talent, que reconeixen i premien els futurs estudiants de la Politècnica.
Un dels objectius dels Premis Talent Fundació “la Caixa”-Patronat Politècnica és el d’atraure talent a l’Escola Politècnica Superior de Girona. Així, aquests guardons reconeixen i premien els futurs estudiants de la Politècnica amb millor currículum acadèmic en el seu accés a la Universitat.
La firma del conveni corresponent al curs 2023/204 va ser presidit per la presidenta del Patronat, Judith Viader, i el director territorial de CaixaBank a Catalunya, Josep Mª Gonzàlez. Ambdós, acompanyats de la directora de l’Escola Politècnica UdG, Mª Angels Pelach.

Precisament la directora apuntava una sèrie de dades, durant el seu discurs en la inauguració de curs.
En aquests moments l’Escola Politècnica Superior de la UdG compta amb més de 2700 estudiants, convertint-nos en el centre docent més gran de la UdG. Un 91% d’aquests estudiants ho són d’algun dels 12 títols de grau i de les dues dobles titulacions que oferim des de l’Escola. Del total de l’Escola un 12% d’estudiants que són internacionals. Aquesta és una dada que ens situa en el mapa i ens va donant rellevància.
Els premiats d’enguany es sabran a finals de juliol, un cop els alumnes facin la inscripció a l’Escola Politècnica UdG. L’acte d’entrega els propis premis, es durà a terme durant l’acte d’inauguració de curs 2023/24.