Escola de Doctorat

Jornada: Aportacions feministes al procés de recerca científica - 30/11/2023

Jornada: Aportacions feministes al procés de recerca científica: cos, emocions i espais de reflexivitat 30/11/2023 a càrrec de la Dra. Pam Alldred (Universitat de Nottingham Trent) i del Dr. Dau García Dauder (Universidad Rey Juan Carlos).

El proper dijous 30 de novembre l’Escola de Doctorat, amb el suport de la Unitat d’Igualtat de Gènere de la UdG, organitza la jornada internacional Aportacions feministes al procés de recerca científica: cos, emocions i espais de reflexivitat.
L’activitat s’emmarca en el conjunt d’un seguit d’accions en matèria d’Igualtat i Diversitat que l’Escola de Doctorat està desplegant, amb la finalitat de contribuir a crear consciència i difondre bones pràctiques investigadores entre la comunitat doctoral de la Universitat de Girona, i generar espais compartits pels doctorands i doctorandes que treballen des de la perspectiva de gènere, o hi tenen interès. Per aquesta raó, la jornada i s’organitzarà en dos blocs: un primer de caire teòric, en modalitat híbrida, impartit per la Dra. Pam Alldred (Universitat de Nottingham Trent) i un segon de caire teòric-pràctic, impartit pel Dr. Dau García Dauder (Universidad Rey Juan Carlos).

Cartell 30N