Departament d'Infermeria

2a edició del Curs d'Estiu Cooperació Internacional en Salut Mental i Drogodependències

Tindrà lloc a la Facultat d'Infermeria del 25 al 29 de juny de 2018 de dilluns a dijous de 15 a 19 h i el divendres de 9 a 14 h i de 15 a 19 h. El preu són 70€

Els objectius són conèixer els principis de la salut mental comunitària i els elements implicats en un projecte de cooperació internacional, així com identificar les necessitats en termes de promoció, prevenció, tractaments i rehabilitació psicosocial i reconèixer els aspectes ètics de la cooperació.