Departament de Geografia

L’Institut Europeu de la Mediterrània és un think tank expert en relacions Euromed amb seu a Barcelona. L'objectiu principal és fomentar accions i programes que contribueixin a la comprensió mútua, l’intercanvi i la cooperació entre els diferents països, societats i cultures mediterrànies. Es treballa amb una visió d'una Mediterrània en pau, estable, prospera i diversa, on el diàleg entre cultures és una realitat.

A més de ser molt actius portant a terme recerca, publicacions i trobades d’experts, l’IEMed lidera reconegudes xarxes euromediterrànies (EuroMeSCo, Fundació de Dones Euro-Mediterrànies, Fundació Anna Lindh a Espanya, Medthink 5 + 5,) i diversos projectes finançats per la UE.

Les pràctiques estan concebudes per tal de participar activament, des del primer minut, en l’acció diària de l’Institut, oferint experiència de primera mà. Es promou obtenir un coneixement aprofundit de l’àmbit de pràctiques escollir:

• Polítiques euromediterrànies i EuroMeSCo
  • Recursos, enquesta euromed i anuari
  • Món àrab i mediterrani
  • Polítiques regionals mediterrànies i desenvolupament humà
  • Cultura i societat civil a l’espai euromed
  • Igualtat de gènere a la mediterrània
  • Web corporatiu, xarxes socials i premsa
  • Recolzament institucional i relacions euromediterrànies

Més informació al següent enllaç: https://www.iemed.org/presentacio/liemed/beques?set_language=ca

Data Límit per presentar la candidatura: 4 de Desembre de 2020