Departament de Filologia i Comunicació

Convocatòria de Professorat Lector UdG. Perfil Periodisme cultural

Número de convocatòria: 002/2023_LE - PLECT_23/11. Termini de presentació: Del 16/05/23 fins el 05/06/2023 ambdós inclosos

Perfil de la plaça Lector: Periodisme cultural (Àrea de Comunicació Audiovisual i Publicitat)

Maig 2023

Docència

Docència dins l’àrea de Comunicació Audiovisual i Publicitat, en assignatures de Comunicació i, més específicament, en assignatures de Periodisme Cultural.

Es valorarà

• Experiència docent en l’àmbit de la comunicació i del periodisme.
  • Experiència professional en el camp del periodisme i, especialment, en el periodisme d’àmbit cultural.

Recerca

Investigació en les relacions entre comunicació i cultura.

Es valorarà l'experiència prèvia en recerca i la capacitat d'integrar-se en una o diverses de les següents línies de treball:

• Recerca en periodisme i indústries culturals.
  • Recerca en comunicació escrita i audiovisual
  • Transferència de la recerca universitària a mitjans de comunicació especialitzats en cultura.

Podeu trobar més informació a:

Convocatòria de places de professorat contractat

Profile of the Lecturer Professor in the area of Audiovisual Communication and Advertising

May 2023

Teaching

Teaching in the area of Audiovisual Communication and Advertising, in Communication subjects and, more specifically, in Cultural Journalism subjects.

The following merits will be taken into consideration:

• Teaching experience in the field of communication and journalism.
  • Professional experience in the field of journalism and, especially, in cultural journalism.

Research

Research on the relationship between communication and culture.

Previous research experience will be considered, as well as the capacity to develop any of the following lines of investigation:

- Research in journalism and cultural industries.

- Research in written and audiovisual communication

- Transfer of university research to media specialized in culture.

More information:

Human Resources website