Departament de Filologia i Comunicació

Convocatòria de Professorat Lector UdG. Perfil Comunicació audiovisual

Número de convocatòria: 002/2023_LE - PLECT_23/12. Termini de presentació: Del 16/05/23 fins el 05/06/2023 ambdós inclosos

Perfil Comunicació audiovisual (Àrea de Comunicació audiovisual i Publicitat)

Docència

Docència dins de l’àrea de  l'àrea de Comunicació audiovisual i Publicitat en la formació del grau en Publicitat i Relacions Públiques, en assignatures vinculades a l’anàlisi i l’impacte social de la imatge, i a la inclusivitat i igualtat de gènere. Alhora, capacitat d’impartir assignatures de l’àmbit de la Narrativa.

Es valorarà

• Experiència en l’educació superior, al nivell de grau i al tercer cicle a través de màster i direcció de tesis doctoral.
  • Experiència docent i activitat professional en universitats diverses.
  • Experiència docent en projectes internacionals de Comunicació i cooperació.

Recerca

Investigació en Comunicació audiovisual i cooperació.

Es valorarà l'experiència prèvia en recerca i la capacitat d'integrar-se en una o diverses de les següents línies de treball:

• Organització d’esdeveniments congressuals sobre la Comunicació, cooperació i gènere
  • Projectes cooperatius de l’àmbit nacional i internacional.
  • Transferència de la recerca universitària a la societat.
  • Participació en comissions, xarxes i projectes d’innovació docent

Podeu trobar més informació a

Places de professorat contractat