Departament d'Empresa

BECA DE PARTICIPACIÓ EN PROJECTES I CONVENIS/CONTRACTES DE RECERCA - DEPARTAMENT D'EMPRESA

Estudi de l’oferta de peix a la restauració comercial del Baix Empordà Cerca d'informació, realització i anàlisi d'entrevistes, anàlisi de menús

CONVOCATÒRIA
BECARI DE PARTICIPACIÓ EN PROJECTES I CONVENIS/CONTRACTES DE RECERCA

Grup de recerca: Departament d'Empresa
Departament/Institut: Departament d'Empresa
Projecte/Conveni/Contracte: Estudi de l’oferta de peix a la restauració comercial del Baix Empordà
Unitat de despesa: 8003928
Aplicació pressupostària: 481.01 i 160.00
Subunitat d’ingrés: 2003928
Professor/a responsable: Francesc Fusté Forné
Organisme finançador: Fundació Promediterrània per a la conservació, l'estudi i la difusió del patrimoni cultural i marítim

Número de places: 1
Tasques del becari: Cerca d'informació, realització i anàlisi d'entrevistes, anàlisi de menús
Data prevista d’inici: 01/03/2023
Data prevista de finalització: 30/06/2023
Durada de la beca: 4 mesos, amb possibilitat de pròrroga
Dedicació del becari: 2 hores/dia - 5 dies/setmana
Horari: 15:00h a 17:00h
Retribució mensual per becari: 285,44€
Quota patronal mensual per becari: 53,79€
Import a carregar al projecte: 1.356,92€
Requisits: Ser estudiant UdG *

No es podrà becar a estudiants de doctorat a menys que compleixin amb les dos condicions següents: El motiu de la beca no pot estar relacionat amb la seva tesi doctoral i la beca ha de ser per un una feina puntual.
Es valorarà: Experiència prèvia en la participació en projectes universitaris, aplicació pràctica del TFG, doble titulació i domini de l'anglès.
Documentació a presentar: El Curriculum Vitae i una carta de motivació en relació als objectius del projecte.
Termini de presentació de sol·licituds 7 dies naturals després de la publicació de la convocatòria.
Lloc de presentació de sol·licituds: Pel registre electrònic de la UdG i enviar una còpia de la documentació presentada i el resguard del registre a l'adreça secretaria.depempresa@udg.edu