Departament de Dret Públic

Ofertes de contractació de professorat associat pel primer semestre i per contractació anual.

La Universitat de Girona ha publica l’oferta de contractació professorat associat pel primer semestre i per contractació anual.

El Departament de Dret Públic ofereix les següents places per impartir les següents assignatures:

• Introducció a la ciència política (Primer semestre) – Professor/a associat/a A2.4 (12 crèdits)
  • Introducció a la ciència política (Primer semestre) – Professor/a associat/a A2.1,7 (5 crèdits)
  • Introducció a la ciència política + introducció a la ciència política I + Introducció a la ciència política II (Anual) - Professor/a associat/a A2.1,5 (4,5 crèdits)
  • Dret administratiu II (Primer semestre) – Professor/a associat/a A2.2,7 (8 crèdits)
  • Sistema tributari espanyol II (Primer semestre) - Professor/a associat/a A2.3 (9 crèdits)
  • Dret internacional públic I + Dret Internacional Públic II (Primer semestre) - Professor/a associat/a A2.2 (6 crèdits)
  • Assessorament i litigació administrativa. Dret d'estrangeria + Dret internacional públic I + Dret Internacional Públic II (Primer semestre) - Professor/a associat/a A2.6 (18 crèdits)

Els candidats podran accedir a les ofertes a través la web de la UdG:

Web de Treballa a la UdG: https://www.udg.edu/ca/coneix/treballa-a-la-udg/personal-docent-i-investigador/convocatoria-de-places-de-professorat-contractat/detall-noticies/eventid/20228

El termini per presentar sol·licituds és del dia 31/05/2022 fins el 09/06/2022, ambdós inclosos.

Si necessiteu més informació sobre el procediment, horaris de les assignatures, contingut o qualsevol altre qüestió, podeu contactar amb: dir.depdpublic@udg.edu