Departament de Dret Privat

Invitació presentació candidatures per a la concessió d’una beca de formació de personal de recerca

Invitació per a presentar candidatures en el marc del procés de selecció per a la concessió d’una beca de formació de personal de recerca, finançada pel Ministerio de Ciencia e Innovación espanyol, en matèria de responsabilitat civil

El Grup de Recerca sobre “Dret Privat Europeu i Comparat” de la Universitat de Girona obre un procés de selecció per a la concessió d’una beca predoctoral per a la Formació de Personal de Recerca, en el marc del projecte de recerca “Dificultades y Retos de la Reforma de la Responsabilidad Extracontractual”. El projecte compta amb finançament del Ministerio de Ciencia e Innovación espanyol, per als anys 2023, 2024 i 2025.

La beca està finançada pel Ministeri espanyol de Ciència i Innovació i té com a objecte finançar, en règim de contracte laboral, l’elaboració d’una tesi doctoral en matèria de responsabilitat civil extracontractual, vinculada al Grup de recerca i a les línies de treball identificades en el projecte.

La incorporació està prevista en un termini màxim de tres mesos, a comptar des de l’octubre de 2023 i té una durada màxima de quatre anys.

Per a més informació, qualsevol persona interessada pot contactar amb l’Institut de Dret Privat Europeu i Comparat de la Universitat de Girona: secretaria.iecpl.dret@udg.edu

Invitación para presentar candidaturas en el marco del proceso de selección para la concesión de una beca de formación de personal investigador financiada por el Ministerio de Ciencia e Innovación español, en materia de responsabilidad civil

El Grupo de investigación sobre “Derecho Privado Europeo y Comparado” de la Universitat de Girona abre un proceso de selección para la concesión de una beca predoctoral para la Formación de Personal Investigador, en el marco del proyecto de investigación “Dificultades y Retos de la Reforma de la Responsabilidad Extracontractual”. El proyecto cuenta con financiación del Ministerio de Ciencia e Innovación de España para los años 2023, 2024 y 2025.

La beca está financiada por el Ministerio español de Ciencia e Innovación y tiene como objeto financiar, en régimen de contrato laboral, la elaboración de una tesis doctoral en materia de responsabilidad civil extracontractual, vinculada al Grupo de investigación y a las líneas de trabajo identificadas en el proyecto.

La incorporación se prevé en un plazo máximo de tres meses, a contar desde octubre de 2023, y tiene una duración máxima de cuatro años.

Para más información, las personas interesadas pueden contactar con el Instituto de Derecho Privado Europeo y Comparado de la Universidad de Girona: secretaria.iecpl.dret@udg.edu