Departament de Didàctiques Específiques

PLAÇA LECTOR - ÀREA DE DIDÀCTICA DE L'EXPRESSIÓ CORPORAL

Perfil de la plaça:

Docència

Docència dins de l’Àrea de Didàctica de l’Expressió Corporal en la formació de Mestres d’educació primària, tant pel que fa al currículum troncal com a la formació específica de la menció en Educació Física en el context escolar de Catalunya. És valorarà un perfil fonamentat en l’experiència amb trajectòria acadèmica a l’educació superior, especialment, en la formació de mestres de primària. Es valorà la formació i l’experiència en docència de grau  que promogui una formació basada en metodologies actives i participatives per tal de desenvolupar un currículum competencial.

Es valorarà l’experiència prèvia en:

• Recerques orientades a la implementació de programes d’Educació Física en l’àmbit escolar, tant a nivell d’anàlisi i desenvolupament curricular (contingut i metodologia) com de desenvolupament professional (identitat i personalitat docent).
  • Recerca i transferència  universitat-escola.
  • Participació en projectes de recerca competitius i contractes: quantitat, qualitat i transferència dels resultats.
  • Publicació d’articles indexats: quantitat, qualitat i indexació, en relació  a  l’àrea de Didàctica de l’Expressió Corporal.