Departament de Ciències Ambientals

Places de professorat lector

Convocat el procés selectiu per a la contractació de professorat Lector

El Departament de Ciències Ambientals treu a concurs dues places de professorat lector per a les àrees de Botànica i Zoologia, respectivament.

Les bases de la convocatòria, així com les places objecte del concurs i tot el desenvolupament de la convocatòria, ho trobareu en aquest enllaç.

La persona que obtingui la plaça està previst que faci docència específica en l’àmbit de la Botànica i la Zoologia.

El termini de presentació de sol·licituds s’iniciarà el 18 d’octubre de 2023 i finalitzarà el 9 de novembre de 2023, ambdós inclosos.

Per a més informació, podeu contactar amb la Direcció del Departament (dir.depambientals@udg.edu).

Castellano

El Departamento de Ciencias Ambientales convoca dos plazas de profesorado lector en las áreas de Botánica y Zoología, respectivamente.

Las bases de la convocatoria, así como la plaza objeto del concurso y todo el desarrollo de la convocatoria, se encuentran en este enlace.

La persona que obtenga la plaza está previsto que dé docencia específica en el ámbito de la Botánica y la Zoologia.

El plazo de presentación de solicitudes se inicia el 18 de octubre de 2023 y finaliza el 9 de noviembre de 2023, ambos incluidos.

Para más información, contactar con la Dirección del Departamento (dir.depambientals@udg.edu).

English

Call for applications for a Lecturer in the field of Botany and Zoology, in the University of Girona, Department of Environmental Sciences, is open.

To apply for the position and the process visit this link.

The person obtaining the job position will be delivering specific teaching courses on Botanics and Zoology, respectively.

The application submission period will begin on October 18, 2023, and ends on November 9, 2023, both included.

For more information, contact the Head of the Department (dir.depambientals@udg.edu).