Departament de Biologia

1a edició del curs preuniversitari per a estudiants de batxillerat

La segona setmana de juliol ha tingut lloc la primera edició del curs preuniversitari Introducció a la tecnologia CRISPR, organitzat pel Departament de Biologia

La segona setmana de juliol s'ha dut a terme la primera edició del curs preuniversitari Introducció a la tecnologia CRISPR, organitzat per alguns professors del Departament de Biologia de la Facultat de Ciències. Enguany hi han participat 13 alumnes de diferents instituts de Girona, Salt, Sarrià i Vilablareix, des de quart d’ESO fins a 2n de batxillerat, tot i que el curs està pensat, inicialment, per a estudiants de 1r de batxillerat que voldrien centrar el seu treball de recerca en aquesta tecnologia.

L’objectiu del curs ha estat engrescar estudiants amb interès per la Biologia molecular, la Biomedicina i la Biotecnologia, i aportar-los coneixement, no només tècnic sinó també́ sobre els estudis que s'ofereixen a la Facultat de Ciències de la Universitat de Girona.

L’última jornada ha consistit en una trobada amb el professorat de secundària que ha tingut els seus alumnes amb nosaltres durant el curs. Han fet formació continuada i hem intercanviat opinions i idees per millorar aquest curs preuniversitari en pròximes edicions.