Anar al contingut (clic a Intro)
Tancar
Identificació

Coneix la UdG

Fundació Girona, Regió del Coneixement

D'acord amb els seus Estatuts la Fundació Girona, Regió del Coneixement té com a finalitats:

• Promoure les relacions entre les institucions públiques i privades amb la Universitat i concertar compromisos de col·laboració.
  • Impulsar polítiques regionals de societat del coneixement i acompanyar els agents implicats en el territori cap a objectius comuns.
  • Promoure instruments per facilitar als agents productors de coneixement i als agents receptors de coneixement l'accés a finançament competitiu.
  • Promoure la innovació tecnològica i la digitalització de la Universitat, del sector sociocultural i del sector socioeconòmic.
  • Contribuir al finançament de les càtedres i dels campus sectorials de la Universitat de Girona.
  • Recollir i analitzar les magnituds i les dades de R+D+i a nivell regional que permetin avaluar els resultats i fer polítiques pròpies.
  • Instituir i dotar beques, ajuts i subvencions per a la realització dels fins esmentats.

ÒRGANS DE GOVERN