Compromís Social

Comença #KonneKtaUdG: un nou programa de debats a Twitch entre experts i estudiants de la UdG

La Unitat de Compromís Social i Orientació Professional de la Universitat de Girona presenta #KonneKtaUdG, un programa de debat per la plataforma Twitch que marca un pas decisiu en la promoció del diàleg constructiu i l'intercanvi d'idees entre estudiants universitaris i experts destacats.

La Unitat de Compromís Social i Orientació Professional (UCSOP) de la Universitat de Girona presenta #KonneKtaUdG, una iniciativa que subratlla l'importància del diàleg constructiu i la interacció entre la comunitat estudiantil i experts reconeguts.

Aquest programa de debat, representa un esforç dedicat a enfortir els llaços entre el saber acadèmic i les inquietuds dels estudiants, establint un fòrum integral per a l'exploració i l'intercanvi d'idees.

#KonneKtaUdG oferirà 5 sessions temàtiques amb experts i estudiants convidats, amb les següents temàtiques planificades per a les properes setmanes:

1. Emergència climàtica - 19 de febrer
  2. Després de la uni, què? - 26 de febrer
  3. La riquesa de la diversitat - 4 de març
  4. Violència de gènere - 11 de març
  5. Benestar emocional i salut mental - 18 de març

Les sessions es duran a terme cada dilluns a les 17h, oferint la possibilitat de participar en directe a través de Twitch () i presencialment a la Biblioteca del Campus Montilivi.

Per a més informació i participar en les pròximes sessions, visiteu el canal de Twitch.