Voluntariat

La UdG és la universitat espanyola amb més percentatge d’estudiants voluntaris

Segons el "XI Estudio sobre Voluntariado Universitario", elaborat per la Fundación Mutua Madrileña, la UdG és una de les universitats espanyoles més activa en matèria de voluntariat.

La UdG es posiciona com la segona universitat amb més projectes de voluntariat a nivell estatal, amb un total de 326 iniciatives i la tercera universitat, en nombres absoluts, de participació estudiantil. Tanmateix, la UdG ha comptat amb 2.301 voluntaris durant el curs 2022/23. Això ha representat un 15% del total dels alumnes de la universitat, situant-la per davant tant de la Universidad de Santiago de Compostela (11%) com de la Universidad de Granada (5%).

El voluntariat continua avançant a les universitats espanyoles. Segons el "XI Estudio sobre Voluntariado Universitario" de la Fundación Mutua Madrileña, al llarg del curs 2022/23 van realitzar accions de voluntariat un total de 19.460 estudiants de les universitats estatals augmentant un 13% la seva activitat respecte de l'any anterior.

Per consultar l'estudi complet, accedeix a la pàgina oficial de la Fundación Mutua Madrileña.