Inclusió

Grup Parèntesi: un espai on cultivar relacions saludables

El Grup Parèntesi va iniciar la primera sessió el passat 15 d'abril per connectar i reflexionar entre diferents estudiants.

Amb una metodologia activa i participativa, els membres del Grup Parèntesi van trencar les barreres de la timidesa i van compartir obertament les seves experiències i emocions. Sota la guia de la Meritxell Perich, psicòloga a l'Espai Salut de la UdG, es van abordar temes com la comunicació, l'empatia i l'autoestima, fent èmfasi en la importància de cultivar relacions saludables.

Amb sessions programades cada dues setmanes, el Grup Parèntesi es consolida com un recurs essencial per als estudiants interessats en el seu creixement personal i el desenvolupament de relacions interpersonals saludables.

Les properes sessions seran el 29 d'abril, 13 i 27 de maig i 17 de juny.

Per obtenir més informació i unir-te al Grup Parèntesi, envia un correu a inclusio@udg.edu i no et perdis la propera sessió plena de sorpreses i aprenentatge.