Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
UdG 30 anys
Tancar

Igualtat de Gènere

Les delegacions a les facultats

L’organigrama de la Unitat d’Igualtat de Gènere de la UdG s’ha completat recentment, amb el nomenament el proppassat mes de maig de 2020 de 9 delegacions d’igualtat a les 8 Facultats i l’Escola Politècnica Superior amb l’objectiu primordial de ser punts de referència de la Unitat d'Igualtat a cada centre i de treball col·laboratiu.

Facultat de Ciències:
Dr. Oriol Vidal Fàbrega
Facultat de Dret:
Dra. Ester Blay
Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials:
Dra. Cristina Sànchez
Escola Politècnica Superior:
Dra. Àngels Pèlach Serra
Facultat d’Infermeria:
Dra. Carme Bertran
Facultat de Medicina:
Dra. Yolanda Silva Blas
Facultat de Lletres:
Dra. Isabel Salamaña Serra
Facultat de Turisme:
Dra. Carme Echazarreta
Facultat d’Educació i Psicologia:
Dr. Josan Langarita Adiego
Escola de Doctorat:
Dr. Germà Coenders
Fundació Universitat de Girona (FUdGIF)
Blanca Cercas
blanca.cercas@udg.edu

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Universitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.