Càtedra Víctor Català d'estudis sobre el Modernisme

La Càtedra Víctor Català ofereix conferències sobre la novel·la "Solitud"

Les conferències, que s'adrecen als estudiants de batxillerat, se centren en la novel·la 'Solitud' per tal d'acostar l'obra de Víctor Català als estudiants i ampliar els seus coneixements sobre l'autora.

La Càtedra Víctor Català d'estudis sobre el modernisme participa enguany al programa de conferències Llengua i Literatura Catalanes a Batxillerat, impulsat per l'Institut de Llengua i Cultura Catalanes de la Unviersitat de Girona, en col·laboració amb les càtedres literàries de la UdG, que s’adreça especialment als alumnes de primer i segon de Batxillerat. En aquest curs 2019/20, la Càtedra Víctor Català ofereix la conferència «Solitud, el tresor literari de Víctor Català» com a complement i ampliació del contingut curricular sobre la literatura modernista. A través de les xerrades també es pretén despertar l'interès de l'alumnat envers l'obra de Víctor Català, a més de donar a conèixer la recerca i les activitats que es duen a terme des de la Càtedra Víctor Català.

El centres als quals s'impartirà la conferència al llarg d'aquest curs són els següents:

• Institut de la Jonquera: 23 octubre
  • Institut de Llançà: 25 octubre
  • Institut Salvador Espriu de Salt: 4 novembre
  • Institut Alexandre Deulofeu de Figueres: 11 novembre
  • Institut Narcís Monturiol de Figueres: 11 novembre
  • Institut Montilivi de Girona: 13 novembre
  • Institut Abat Oliva de Ripoll: 18 novembre
  • Institut Cendrassos de Figueres: 27 novembre
  • Institut de Tossa de Mar: 29 novembre
  • Institut Rafael Campalans d’Anglès: 2 desembre
  • Institut Pere Borrell de Puigcerdà: 4 desembre
  • Institut Pla de l'Estany de Banyoles: 9 desembre
  • Institut Pere Alsius de Banyoles: 9 desembre
  • Institut La Garrotxa d’Olot: 18 desembre
  • Institut Puig Cargol de Calonge: 15 gener
  • Institut Vallvera de Salt: 17 gener
  • Institut Montgrí de Torroella de Montgrí: 24 gener
  • Institut de Santa Coloma de Farners

Podeu trobar tota la informació del programa "Llengua i Literatura Catalanes a Batxillerat" aquí.