Càtedra de Promoció de la Salut

Postposat | Inscripcions obertes. Curs Online d'Introducció a la Ciència Ciutadana.

Curs Postposat. Us informarem de les dates

El curs "Introducció a la Ciència Ciutadana:un marc general i una mirada específica a l'àmbit de la salut tindrà lloc en format Online

Per realitzar aquest curs tindrem com a ponents a:

Josep Perelló Palou

Catedràtic de Física de la Matèria Condensada i líder del grup de recerca OpenSystems de la Universitat de Barcelona.

Isabelle Bonhoure

Doctora en Ciències dels  materials i coordinadora i investigadora del grup de recerca OpenSystems de la Universitat de Barcelona.

Dies: 7 i 14 de febrer de 2024

Horari:16h a 18h

Format: Online (Via Zoom)

Sessió 1

• Marc general de la ciència ciutadana.
  • Peculiaritats de la recerca basada amb pràctiques participatives.
  • Desenvolupament de la ciència ciutadana en l’àmbit de la salut a Europa.

Sessió 2

• Idees clau per a desenvolupar projectes basats en la ciència ciutadana.
  • Reflexió i preguntes.

Aquest curs està dirigit a professionals dels àmbits de la salut, social i salut pública, i a persones interessades en la temàtica.

INSCRIPCIONS I MATRÍCULA

Emplenar el formulari a https://bit.ly/curs_ciència_ciutadana

Transferència bancària de 35€ al número de compte

ES16 0081 1830 8900 0109 0010 .

Important indicar “Nom i cognom + Curs Ciència Ciutadana”