Càtedra de Promoció de la Salut

Obert el període d'abstracts! 12th IUHPE European Conference i la 7th Conference on Salutogenesis

La 12a Conferència Europea de la UIPES sobre Promoció de la Salut se celebrarà els dies 17 i 18 de juny de 2024, seguida immediatament per la 7a Conferència Internacional sobre Salutogènesi, els dies 19 i 20 de juny a Lodz, Polònia.

El 30 de novembre acaba el termini per presentar els vostres resums a la 12va Conferència Europea en Promoció de la Salut i la 7ena Conferència Internacinal de Salutogènesis.

La 12a Conferència Europea de la UIPES sobre Promoció de la Salut, amb el tema Promoció de la Salut: Conrear el canvi al llarg de tota la vida, està coorganitzada per la Universitat Mèdica de Lodz en col·laboració amb la Fundació per a la Universitat Mèdica de Lodz. Aquestes reunions avaluen l‟estat actual dels coneixements i la pràctica de la promoció de la salut, destacant els reptes futurs i configurant l‟agenda per al progrés en aquest camp. La conferència exercirà un paper important en la difusió de la investigació sobre promoció de la salut, posant èmfasi en facilitar les transformacions de la salut en totes les etapes de la vida.

Amb posterioritat a aquest esdeveniment, Lodz acollirà també la 7a Conferència Internacional sobre Salutogènesi, que se centrarà a La vida quotidiana i les crisis com a oportunitats per a la transformació salutogènica. La conferència està coorganitzada per la Societat per a la Teoria i la Investigació de la Salutogènesi (STARS) i té com a objectiu avançar i difondre la teoria i la investigació de la Salutogènesi, oferint un fòrum per al debat i l'intercanvi d'enfocaments pioners en la investigació , la política i la pràctica salutogèniques.

Després d'aquest acte, Lodz acollirà també la 7a Conferència Internacional sobre Salutogènesi, centrada a La vida quotidiana i les crisis com a oportunitats per a la transformació salutogènica. La conferència està coorganitzada per la Societat per a la Teoria i la Investigació de la Salutogènesi (STARS) i té com a objectiu avançar i difondre la teoria i la investigació de la Salutogènesi, oferint un fòrum per al debat i l'intercanvi d'enfocaments pioners en la investigació , la política i la pràctica salutogèniques.

Presentació de resums