Càtedra de Patrimoni Literari Maria Àngels Anglada - Carles Fages de Climent

Homenatge a Maria Àngels Anglada al festival «L'Escala, Vila del Llibre»

La Càtedra de Patrimoni Literari coorganitza un homenatge a Maria Àngels Anglada en el marc de la 6a edició del festival «L'Escala, Vila del Llibre»

Aquest any 2024 es commemoren els 25 anys de la mort de l'escriptora. Per aquest motiu, en el marc de la 6a edició del festival «L'Escala, Vila del Llibre», dissabte 2 de març a les 12.00h va tenir lloc a l'Alfolí de la Sal de L'Escala un homenatge a l'autora en format de taula rodona que tractava sobre el vincle que Anglada comparteix amb els clàssics.

A la taula rodona hi van participar Eusebi Ayensa, Maria Dasca, Anna Perera i Xixon Heras. A més, Rosa Cadafalch va interpretar-hi un recital de poemes. Mariàngela Vilallonga, directora de la Càtedra, va obrir la sessió amb un vídeo enregistrat i com a sorpresa per al públic, en Josep Tero va cloure l'acte amb la interpretació de la cançó "Per a un dofí" d'Ànite de Tegea. Entre el públic assistent, hi havia més d'un centenar de persones.